Music

niedziela, 28 września 2014

Witajcie!

Doszłam do wniosku, że ostatnio pobiłam wszystkie rekordy leniwości, przestałam pisać, czytać inne opowiadania, książki, rysować i kilka innych czynności które kochałam! Czas kopnąć samą siebie w tyłek i zacząć pracę. Przepraszam wszystkich, którzy czytają moje fantazje za tak długi przestój. Wraz z pierwszym październikowym weekendem biorę się ostro do pracy! Zapraszam również do napisania w komentarzu adresu do własnego opowiadania, które wciąż prowadzicie, chętnie poczytam i skomentuje. Trzymajcie się ciepło! :*
Pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. Krótka historia.
    Sakura zaczyna chodzić do nowej szkoły.
    Poznaje nowych przyjaciół i zdobywa nowego wroga.
    Dowiaduje się nowych rzeczy o życiu.
    Musi szukać nowych sposobów na pozbycie się wroga,
    bo brat jak na złość nie chce pomóc.
    Odnajduje nowy punkt widzenia.
    Aż w końcu dowiaduje się, że jej chłopak ma powiązania
    z jej nowym wrogiem.
    Historia niby jak wiele, ale inna.

    Jeśli ten krótki opis drogi czytelniku Cie nie przekonał
    zajrzyj do pierwszego rozdziału i kolejnych. Zapraszam na --> http://siedem-dnii.blogspot.com/

    Sorki, że tu, ale nie widze zakładki Spam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Twój ból. Ja przez nauke nie mogę teraz prawie pisać i rysować. A jakoś też przez wakacje byłam takim leniem! Tylko w głowie znajomi, basen, spanie .... ech a jak chciałam nadrobić wszystko w 3 gim , to masakra...żałuję że się tak rozleniwiłam -.-.
    1. http://sasukeuchichalovesakuraharuno.blogspot.com/ jeżeli będziesz mieć ochotę czytać moje powalone wypociny xD
    2. http://life-without-love-sasu-saku.blogspot.com/ zapraszam na mój drugi blog. Jestem ciekawa co o nim sądzisz :)
    Mam nadzieję, że szybko dasz nowa notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie szą kolejne rozdziały? Wa tu czekam i ni mogę się doczekać. ((TT^TT))

    OdpowiedzUsuń